Palautukset ja reklamaatiot

  • Palautusoikeus koskee vain puhtaita ja käyttämättömiä tuotteita!
  • Tuotteessa ei saa olla käytön / käsittelyn jälkiä tai likaa.
  • Mahdolliset tuotelaput on oltava paikallaan.
  • Tuote on oltava alkuperäisessä pakkauksessaan mikäli siinä on sellainen ollut.
  • Tuote (mahdollisine alkuperäispakkauksineen) tulee pakata huolellisesti niin ettei se vaurioidu matkalla.
  • Palautuksen mukana tulee olla lähetyksen palautuslomake (tullut lähetyksen mukana) huolellisesti täytettynä.

Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen arvo laskee alle 150 euron (ilmaisen toimituksen raja), asiakas maksaa normaalit toimituskulut, jos hän palauttaa osan tilaamistaan tuotteista.

Arvonalenema

  • Mikäli palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty tai käsitelty niin että siinä on jälkiä tai likaa, on Horser.fi :llä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
  • Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana on arvonalenema 100%.
  • Mikäli tuote on likaantut tai siinä on käsittelyn / käytön jälkiä, tuotteen arvosta palautetaan 50%.

Vaihto

  • Voit vaihtaa saman tuotteen kuluitta yhden kerran toiseen kokoon.
  • Palautusten/vaihtojen käsittelyaika on 7vrk palautuksen saapumisesta. Mikäli haluat nopeuttaa vaihtotuotteen saapumista, suosittelemme tekemään haluamastasi tuotteesta uuden tilauksen heti kun olet huomannut tarvitsevasi eri koon.

Näin palautat

  1. Palautuksesta tulee tehdä ilmoitus 14 vrk kuluessa tilauksen noutamisesta seuraavalla palautuslomakkeella:
    Horser palautuslomake
  2. Palauta tuote samasta toimipisteestä kuin mistä se noudettiin
  3. Kerro asiakaspalautustunnuksemme:
    Matkahuollon pakettipiste (Matkahuollot ja lähikaupat): 9517581
    Postin palvelupiste: 642728

HUOM!

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamatta jätetyistä tilauksista perimme 9€ toimitus- ja käsittelykulut.

Palautukset maksetaan 14vrk sisällä palautuksesi käsittelystä.

Reklamaatiot

Mikäli tuote on viallinen, otathan yhteyttä ennen tuotteen palauttamista. Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@horser.fi tai soittamaan 045 195 3747.

Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@horser.fi tai soittamalla 045 195 3747. Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Horser.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

Toimituksen estyminen

Horser.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Horser.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Horser.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Yhteystiedot

Horser.fi
Palomäenkuja 5
04660 NUMMINEN
Puhelin: 045 195 3747
Sähköposti: info@horser.fi