Käyttöehdot

  1. Yleistä
  2. Verkkokaupan yhteystiedot
  3. Tilaaminen
  4. Maksaminen
  5. Maksutavat
  6. Toimitusehdot
  7. Palautukset
  8. Reklamaatiot
  9. Tilauksen peruminen
  10. Toimituksen estyminen
  11. Hinnat
  12. Muuta
  13. Yhteystiedot

1. Yleistä

Nummisten Hevospalvelut Oy 2621511-4 (Horser.fi verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

2. Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@horser.fi
Puhelin: 045 195 3747
Postiosoite: Palomäenkuja 5, 04660 NUMMINEN

3. Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilaushetkellä annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

4. Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Kortilla maksettaessa verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet asiakkaalle. Visa, Visa Electron ja MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj toimii myyjänä ja maksun saajana, ja vastaa täten korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Maksun saajana näkyy Paytrail Oyj. Lisätietoa Paytrailista osoitteessa: www.paytrail.com.

5. Maksutavat

Paytrail Oyj kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Jousto ja Collector.

Jousto

Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Collector

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collectorin kanssa, joka on Collector Credit AB:n laskupalvelu. Maksutapa mahdollinen enimmillään 1000€ ostoissa.

Kun valitsette maksutavaksi Collector Lasku/Osamaksun, niin tulette saamaan tilatut tuotteet kotiinne ennen niiden maksamista. Voitte maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksunne pienempiin eriin.

Lasku erääntyy tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta teillä voi olla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Kun valitsette laskulla tai osamaksulla maksamisen, voitte tilata ainoastaan vakituiseen osoitteeseenne ja teidän pitää olla täyttänyt 20 vuotta tilauksen yhteydessä.

Laskun saadessanne voitte valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla vähimmäissumman, joka ilmenee laskustanne. Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20% nimellistä vuosikorkoa. Osamaksulla maksettaessa veloitetaan lisäksi tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa. Lisätietoja Collectorista osoitteessa: www.collector.se.

6. Toimitusehdot

Tilaukset postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-2 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Jos olet valinnut toimitustavaksi liikeestä noudon, ilmoitamme sinulle kun tilaus on valmis noudettavaksi. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

  • Yli 150€ ostoksille toimituskulu on ilmainen!
  • Mahdolliset toimitustavat voivat vaihdella sen mukaan mitä tuotteita on valittu ostoskoriin.
  • Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
  • Emme toimita alle 30€ tilauksia
  • Toimitamme tilauksia vain Manner-Suomen alueelle.
  • Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä. Saat tilauksen saapumisesta ilmoituksen tekstiviestitse. Muistathan varmistaa että sähköpostisi ja puhelinnumerosi ovat oikein!

Jälkitoimitus

  • Jos tilauksessanne on tuotteita joita ei ole varastossamme (esim. tilaustuote), lähetys voidaan toimittaa tapauskohtaisesti joko osissa tai vasta kun viimeinenkin tuote on saapunut varastoomme. Osa tuotteista voidaan toimittaa myös jälkitoimituksena kirjeenä kotiin.
  • Mikäli et halua jälkitoimituksia, muista mainita se ostoskorin viestikentässä. Jälkitoimitukset toimitamme veloituksetta.

7. Palautukset

  • Palautusoikeus koskee vain puhtaita ja käyttämättömiä tuotteita!
  • Tuotteessa ei saa olla käytön / käsittelyn jälkiä tai likaa.
  • Mahdolliset tuotelaput on oltava paikallaan.
  • Tuote on oltava alkuperäisessä pakkauksessaan mikäli siinä on sellainen ollut.
  • Tuote (mahdollisine alkuperäispakkauksineen) tulee pakata huolellisesti niin ettei se vaurioidu matkalla.
  • Palautuksen mukana tulee olla lähetyksen palautuslomake (tullut lähetyksen mukana) huolellisesti täytettynä.

Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen arvo laskee alle 150 euron (ilmaisen toimituksen raja), asiakas maksaa normaalit toimituskulut, jos hän palauttaa osan tilaamistaan tuotteista.

Arvonalenema

  • Mikäli palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty tai käsitelty niin että siinä on jälkiä tai likaa, on Horser.fi :llä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
  • Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana on arvonalenema 100%.
  • Mikäli tuote on likaantut tai siinä on käsittelyn / käytön jälkiä, tuotteen arvosta palautetaan 50%.

Vaihto

  • Voit vaihtaa saman tuotteen kuluitta yhden kerran toiseen kokoon.
  • Palautusten/vaihtojen käsittelyaika on 7vrk palautuksen saapumisesta. Mikäli haluat nopeuttaa vaihtotuotteen saapumista, suosittelemme tekemään haluamastasi tuotteesta uuden tilauksen heti kun olet huomannut tarvitsevasi eri koon.

Näin palautat

  1. Palautuksesta tulee tehdä ilmoitus 14 vrk kuluessa tilauksen noutamisesta palautuslomakkeella www.horser.fi/palautus
  2. Palauta tuote samasta toimipisteestä kuin mistä se noudettiin
  3. Kerro asiakaspalautustunnuksemme:
    Matkahuollon pakettipiste (Matkahuollot ja lähikaupat): 9517581
    Postin palvelupiste: 642728

HUOM! Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamatta jätetyistä tilauksista perimme 9€ toimitus- ja käsittelykulut.

Palautukset maksetaan 14vrk sisällä palautuksesi käsittelystä.

8. Reklamaatiot

Mikäli tuote on viallinen, otathan yhteyttä ennen tuotteen palauttamista. Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@horser.fi tai soittamaan 045 195 3747.

Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

9. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@horser.fi tai soittamalla 045 195 3747. Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Horser.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

10. Toimituksen estyminen

Horser.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Horser.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Horser.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

11. Hinnat

Hintojen yhteydessä tuotteille ilmoitetaan myyntihinnan lisäksi arvonlisäverokanta ja arvonlisäveroton hinta verkkokaupan kassa osiossa. Verkkokaupalla on oikeus muuttaa olemassa olevia hintoja ja olla myymättä tuotetta ilmoitettuun hintaan, mikäli kyseessä on selkeä hintavirhe. Selkeällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta.

12. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Horser.fi  käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Horser.fi sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

13. Yhteystiedot

Horser.fi
Palomäenkuja 5
04660 NUMMINEN
Puhelin: 045 195 3747
Sähköposti: info@horser.fi